Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Matilda W - 16 september 2011 22:05

... Är Ebba med bloggen http://ponnysesamestreet.blogg.se/ (som hon bloggar på med andra pers, men det var Ebba som nominerade bloggen så då vann hon).


Det var väldigt bra uppdatering, men i början fattade inte jag vilka som var med? Headern var snygg men fattade aldrig riktigt det. annars jättebra blogg och Ebba du hittar priset i stallet imon! Grattis!

Av Matilda W - 16 september 2011 21:48

Idag red jag som sagt i hagen barbacka. Pytzan var superpigg och jätte duktig! hoppade lite smått, max 70 cm. Inte speciellt seriöst bara lite mysigt! E´mma var med och fotade.


Sen fixade vi iording Pytz. Han blev jättefin! Är sjukt taggad inför imorgon. Emma sover över här och väckarklockan står på 04.45 så vi ska sova snart!


Här kommer bilderna från idag! Resten får ni någon annan dag!


p.s vinnaren av Månadens blogg kommer upp om ca 5-10 min!

         



Av Matilda W - 16 september 2011 15:01

   LC:

Startnummer 2 av 5

Hästnummer 81

Outfit!   Lite ändringar, ingen huva och martingal istället för Bröstan


LB:

startnummer 13 av 27

Hästnummer 81

Outfit!


Ändringar: Martingal istälelt för bröstan

Den här martingalen

  fast svart! Nu måste jag åka till stallet!

Av Matilda W - 16 september 2011 14:53

Riktig Frdagskänsla nu! mitt rum är städat (bilderna kommer ikväll då jag måste dammsuga), vi slutade 14.10 istället för 15.30 Hemkunskapen var inställd och nu ska jag byta om och cykla till stallet. Jag ska "trimma" lite i hagen och se så att allt funkar och Emma kommer och fotar.  Bilder kommer också ikväll. Var även i Bollebygd idag på Lundgrens och köpte hästgodis och något spray som ska göra pälsen vitare, så det ska vi pröva sen!


Månadens blogg kommer även ikväll! Jag vet redan vem vinnaren e.. Men ingen anna vet! I got the POWER!

 


Här är det jag köpte och på köpet får ni ett mongo från kongo!(Jag)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards