Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Matilda W - 15 september 2011 23:10

Mobilbloggar så blir ett kort inlägg. Red pytz klåddergerde, tjärnet Koch galoppbackarna. Han var pigg så vi är jätte taggade tills på lördag! Putsade med Emma idag. Nu ska jag plugga. God natt!:)

Av Matilda W - 15 september 2011 14:55

Känner att allt är bra nu! Skolan går bra, ridningen och jag mår själv bra. Kan det bli bättre?


Nu ska jag städa mitt rum, det behövs! Vid 4 åker jag till stallet och rider runt klåddergerde, stog det på schemat? Sen ikväll ska jag putsa och då kommer Emma bort till stallet och samtidigt ska vi plugga! Så jag får ta med mig lite böcker.


Vad är det med er egentligen er?? På omröstningen är det 4 personer som harv röstat varar 75 % har "röstat" på 'Varje dag!' medans 25 % på 'aldrig'...


Vi hörs senare! Ni ska få innan och efter bilder på mitt rum. Jag lovar!


   Fin bild på mig och Amanda!

Av Matilda W - 15 september 2011 07:02

Ja, så ser mitt "schema" ut idag! Ikväll ska jag putsa Pytzans utrustning.  Emma kanske också kommer bort till stallet så pluggar vi där. Anledningen till att jag putsar idag är att jag inte riktigt hinner imorgon då jag slutar vid 4 och jag ska fixa Pytzan och vill helst vara hemma innan 8!


Nu måste jag fortsätta äta frukost!


  ser ni pytzan?



Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards