Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Matilda W - 12 september 2011 22:02

har pluggat SO och det är F***** svårt.. Bryter snart ihop... Är sååå trött. Fick massage idag och jäääklar (ursäkta) vad ont det gjorde! Jag är super stel nu men det känns ändå ganska gött! Så nu försöker jag hitta värmekudden.

Nu ska jag iaf borsta tänderna och sedan "gå och lägga mig", rättare sagt lägga mig i sängen och läsa So:n och göra typ 3 sidor matte... Jag MÅSTE bli bättre på att planera och plugga....


God night!

Av Matilda W - 12 september 2011 07:52

Idag har vi sovmorgon!   Börjar 9.20 så tar 8.50 bussen. Idag har vi mentor Engelska, lååång SO (1½ timme), U-tid och profil tror jag.


Efter skolan så kommer mamma och hämtar mig för jag ska få massage i Bollebygd! Jag var barnvakt på Genki center i somras och då får jag en massage för det! Pytzan får stå idag. Så det blir inte så bra uppdatering idag, men ni klarar väl er Tills ikväll?


Här kommer veckoschemat för Pytz:

Måndag: Stå

Tisdag: Skritta

Onsdag: Hoppträning

Torsdag: Klåddergerde, jag ska även putsa all utrustning.

Fredag: Trimma lite i hagen om det inte regnar men då klättrar jag i Trollskogen.

Lördag: Tävling Gäsene LC&LB.

Söndag: ´Tjärnet Lugnt.


/Matilda

 

Haha! Gris Annie!! Hahahahaha!!!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards