Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Matilda W - 9 september 2011 16:37

..En header men den blev inge bra.. Får se om jag försöker igen ikväll.


Usch vad trött jag är. Och har ont i hela kroppen (mest magen/lungorna). Jag som ville gå på bio med Amanda idag. När jag tittar på andras bilder när de umgås med deras kompisar har jag lust att bara ringa upp någon och se på film och äta chips och godis! Jag får väl ta och skaffa mig ett liv 


Jag tror nog jag åker bort och myser och longerar lillpojken lite! Han blir piggare ju mer man rider så han måste hålla igång nu!


Jag får väl se om jag orkar fixa lite här på bloggen. Men nu ska jag gå ut och ta lite frisk luft!


 

blue horse

 


 Pytzans stoora box! :)

Av Matilda W - 9 september 2011 16:14

Kommentar till Videobloggen!
 
Matilda

Matilda

Fredag 9 sept 16:07

Heter Matilda är 14 :p
Men rider inte :P

 

http://Meet-Me.bloggplatsen.se



SV: Okej.. Jätte bra att du kommenterar men förstår inte riktigt vart du vill komma med din kommentar? ...

Av Matilda W - 9 september 2011 12:58

Fick gå hem från skolan idag pga av magont... Så nu sitter jag här SVINHUNGRIG! Mamma skulle till Louise och kolla på någon vedklyv och skulle köpa nudlar på vägen... Men vart är du mamma??


Gud va lust jag har att rida! Just den dagen det är fint väder får jag ont i magen... Varför just när det är sol och inte när det är regn? Fast jag skulle ändå inte hunnit rida idag, men imorgon! Då kör vi  Ska se om vi kan åka bort till Gunnel och hoppa lite. Då ska jag träna studs ochhoppa 90 bana och träna väldigt mycket stilhoppning! 


Nu ska jag se om jag kan se på någon film.


Btw, nu kom mamma hem. Men vad tyckte ni om videobloggen ?  


/Matilda 

      Det nya tränset! Väldigt stiligt!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards