Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Matilda W - 6 september 2011 21:39

Japp, det bara regnar på här i Sverige! Kanske man skulle ta med sig hästen och flytta till någon varmare land?  


Jag gjorde en sååå seriös videoblogg idag så den får ni imorgon om ni vill! (När jag pratar på den videon menar jag ridturen idag!).


Nu har jag städat mitt rum och ska snabbt in i duschen och sedan plugga lite  

So, see ya tomorrow! 


Btw, så passade grimmar super!!!


   


  

Av Matilda W - 6 september 2011 16:36

Gud vad seeg jag känner mig! Känns som jag har suttit vid datorn i evigheter fast det bara är 20 min!

  Nu ska jag cykla till Pytzan. Vet inte riktigt vad jag ska göra med busen idag. Jag får nog rida ut en sväng och göra det bästa av det  Vet inte vart bara...

  Idag var det en sådan dag där allt var segt i skolan. Slutade vid 4. Sista lektionen var ju självklart Franska ( 1 tim och 10 min)... Sjukt seeegt!

  Nu drar jag i alla fall! Fick en grimma av Emma idag! (eftersom jag fyllde år i går)


Byebye :)


   bild på grimman! Ska pröva den idag :D

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards