Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Matilda W - 5 september 2011 22:40

Har jag nämt att jag älskar att cykla i regn? Dessutom blåste det, så det var extra kul! (eller inte ).

Det har regnat HELA dagen och jag fyller ju år idag och då ska det vara fint väder!  Men nee, då ska det regna hela dagen...


Idag red jag runt Tjärnet barbacka. Skrittade, travade och tog någon galopp. han var faktiskt otroligt lugn idag!  


Jag är nu anmäld till en Regional (tror jag) den 17 september i Gäsene. Jag kommer troligtvis hoppa LC & LB.  Först tänkte jag hoppa LA, men det krävs nog lite mer arbete och LB:er för det!


Nu ska jag byta påslakan och sedan soova! Måste bara göra lite tröök matte först..


  Jag LOVAR att ni får resten av bilderna SNART!

Av Matilda W - 5 september 2011 22:35

Ingen bild

Line ;)

Söndag 4 sept 21:15

hej! om man vill vara med i veckans blogg ska man kommentera då???


http://loovezz.bloggplatsen.se/


SV: Japp så nu antar jag att du vill vara med? :)


Av Matilda W - 5 september 2011 22:33

Kommentar till Månadens blogg!
 
Ingen bild

Sarah :)

Måndag 5 sept 15:33

Måste man ha en blogg för att vara med i denna tävling? :/




Sv: Jaoo.. Det handlar ju om att den som har den bästa bloggen  vinner! Men jag kan säga att jag bedömmer efter vilken som uppdaterar mest. Men om det inte är någon som "anmäler" sig så blir det en vanlig tävling där alla kan vara med! :)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards