Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Matilda W - 1 september 2011 21:58

Åkte till Nordstan idag med mammi, till 'The Studio'. Fyyy vad det var kuul!   Tog 63 bilder!


Köpte även 2 linnen på Cubus, ett vitt  (lite stort) och ett marinblått. Även 2 halsband och en ring på Glitter. Det blev även lite ögonskugga, eller hon som stylade mig tipsade mig lite . 


Pytzan fick stå idag, Hovslagaren kommer imon kl 2, så imon rider jag runt Tjärnet + Magistigen (om jag hinner).


            resten får ni imorgon :)

Av Matilda W - 1 september 2011 08:29

Haha! Kollade på statistiken och det var 2 besökare idag! nattmänniskor?


Gud vad jag är sugen på att komma på nya idéer till bloggen! .

Blir väl lite roliga saker idag :)


Ikväll (vid 5) så ska jag till The Studio och ta modelbilder! Fick det i födelsedags present av mammi   Man ska ha 3 outfits med sig och jag ska b la ha det jag köpte igår. Sedan även en typ blommig tunika med dom legginsen jag köpte igår och även en vit klänning! :)


Jao, är ledig idag så ska göra lite nytta! Det blir ju ingen ridning idag...  


Kanske jag går upp till Cocos en sväng? Måste prata med Sandra också   


  mongo!  

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards